ADDRESS

500 Cherry St.
Sacramento, CA 95661

PHONE

555-555-5555

Umíte zaměstnance chválit i podat kritiku?

A teď ruku na srdce. Kolik z vás umí profesionálně podat hodnocení pracovníků? Jak často svoje podřízené chválíte, a jak často jim něco vyčítáte? I jako nadřízený musíte umět ovládat svoje emoce a chovat se ke svým lidem na profesionální úrovni. Podat nespokojenost křikem, či ne moc dobře vybraným slovníkem, nepřináší sladké ovoce, ale maximálně výpověď, či dusno ve firmě. Vyhnout se zbytečným konfliktům ve svém týmu a umět podávat zaslouženou pochvalu i nespokojenost se naučíte díky kurzům, které pro vás připravuje centrum vzdělávání pro firmy i jednotlivce, agentura MotivP.

Komunikace je na prvním místě

V každém případě je hodnocení pracovníků hlavně o komunikaci, která nemá probíhat pouze jednou za rok, ale nejlépe, jak jen to jde. Když dokážete říct, s čím jste nespokojení, dokážete podat i to, co váš zaměstnanec vykonává na výbornou. Základem profesionální motivace je hlavně pochvala a na ceně neztratíte, ani když řeknete kritiku. Akorát jí musíte umět podat profesionálním způsobem. Díky komunikaci na úrovni to zvládnete.